Wójt Gminy Otyń
ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora ds. windykacji podatkowej
1) Wymagania niezbędne:
a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
c) wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
d) znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, Kodeksu Postępowania
Administracyjnego
e) znajomość ustawy o rachunkowości,
f) znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
g) znajomość gospodarki kasowej,
h) znajomość przepisów dotyczących egzekucji sądowej i administracyjnej,
i) znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych,
j) praktyczna znajomość obsługi komputera, znajomość programów MS Office: Word, Exel.
2) Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność, dyspozycyjność,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) zdolności interpersonalne,
d) umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy,
e) obowiązkowość, rzetelność, staranność,
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) komputerowe prowadzenie urządzeń księgowych,
b) prowadzenie ewidencji środków trwałych i mienia komunalnego, aktualizacja ich wyceny zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzanie sprawozdań finansowych,
d) wystawianie upomnień oraz egzekucja należności.
4) Wymagane dokumenty:
a) Życiorys i CV
b) list motywacyjny,
c) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu
studiów)
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie
o zdanym egzaminie ( wymagane jeżeli są w posiadaniu kandydata)
g) referencje – w przypadku zatrudnienia
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
i) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym
stanowisku
Dokumenty można składać w terminie: do dnia 23.08.2011r. na adres: Urząd Gminy Otyń, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Otyń przy ul. Rynek 1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych 'zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz.1593 z późn. zm./”
Szczegółowe informacje można uzyskać u Sekretarz Gminy pod numerem telefonu 068-3550215. o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy
/-/ Teresa Kaczmarek