Wójt Gminy Otyń

ogłasza nabór na stanowisko

podinspektora ds. windykacji podatkowej

 


 

1) Wymagania niezbędne:

a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe

c) wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne,

d) znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, Kodeksu Postępowania

Administracyjnego

e) znajomość ustawy o rachunkowości,

f) znajomość zasad rachunkowości budżetowej,

g) znajomość gospodarki kasowej,

h) znajomość przepisów dotyczących egzekucji sądowej i administracyjnej,

i) znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych,

j) praktyczna znajomość obsługi komputera, znajomość programów MS Office: Word, Exel.

2) Wymagania dodatkowe:

a) komunikatywność, dyspozycyjność,

b) umiejętność pracy w zespole,

c) zdolności interpersonalne,

d) umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy,

e) obowiązkowość, rzetelność, staranność,

3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) komputerowe prowadzenie urządzeń księgowych,

b) prowadzenie ewidencji środków trwałych i mienia komunalnego, aktualizacja ich wyceny zgodnie

z obowiązującymi przepisami,

c) sporządzanie sprawozdań finansowych,

d) wystawianie upomnień oraz egzekucja należności.

4) Wymagane dokumenty:

a) Życiorys i CV

b) list motywacyjny,

c) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom, świadectwo lub zaświadczenie o ukończeniu

studiów)

d) kwestionariusz osobowy,

e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie

o zdanym egzaminie ( wymagane jeżeli są w posiadaniu kandydata)

g) referencje – w przypadku zatrudnienia

h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

i) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym

stanowisku

Dokumenty można składać w terminie: do dnia 23.08.2011r. na adres: Urząd Gminy Otyń, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Otyń przy ul. Rynek 1.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych 'zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz.1593 z późn. zm./”

 

Szczegółowe informacje można uzyskać u Sekretarz Gminy pod numerem telefonu 068-3550215. o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

 

Wójt Gminy

/-/ Teresa Kaczmarek

bip

uczen_na_piatke_
uczen_najlepsza
wyrownywanie_szans

Lubuskie warte zachodu

orlik2012
Związek Międzygminny Eko-Przyszłość